ژاپنی ها رکورد گوگل فایبر را زدند: اینترنت ۲ گیگابیت بر ثانیه فقط ۵۰ دلار برای کاربر خانگی
 
اطلاعات کاربردی
 
 

 اين سرعت دو برابر سرعت سرويس اينترنت "گوگل فايبر" در امريكا است. گفتني است سرويس 2 گيگابيت بر ثانيه عرضه شده توسط سرويس دهندگان ژاپني، قرار است فقط 50 دلار باشد و اين در حالي است كه فايبر گوگل بيش از اين قيمت دارد.(120 دلار با تي وي براي مردم كانزاس و 300 دلار هزينه نصب)

نام سرويس ابر سرعت ژاپني را Nuro‌ گذاشته اند كه توسط كمژاني اينترنتي So-net Entertainment در توكيو و 6 استان ديگر اين كشور به كاربران خانگي عرضه خواهد شد.

همچنين طبق تعاريف سرعت دانلود 2 گيگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود نيز 1 گيگابيت بر ثانيه تعريف شده كه هزينه ماهيانه آن 4980 ين معادل 50 دلار است.

پر سرعت ترين اينترنت خانگي را در امريكا گوگل فايبر با سرعت 1 گيگابيت بر ثانيه عرضه كرده كه فعلا كاربران دو شهر امريكا مي توانند از اني سرويس استفاده كنند اما سرويس اينترنت so-net با دو سال قرارداد و هزينه نصب تجهيزات 540 دلار خواهد بود كه اين قيمت براي كاربراني كه به صورت آنلاين ثبت نام كنند، مهيا خواهد بود.

يكي از ويژگي هاي اينترنت so-net اين است كه تعداد زيادي از مردم هم زمان مي توانند از ان استفاده كنند و در توكيو و شهرهاي شلوغ با مردمي كه در فضاهاي كمتر از آپارتمان زندگي مي كنند، اين نوع اينترنت با هزينه كم، ايده آل محسوب مي شود.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 357208
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2